Seabreacher eindelijk naar Europa

Veelbesproken en voor het eerst te zien in Nederland: De Seabreacher. De Seabreacher ziet eruit als een haai, kan springen als een dolfijn, korte tijd onder water duiken en snelheden bereiken van 100 kilometer per uur.

De kans bestaat dat je binnenkort oog in oog staat met deze snelle motor boot. De Seabreacher is een compleet nieuwe sensatie in Nederland en de ons omliggende landen. Vanaf september levert Skyshark, als eerste leverancier in de Benelux de Seabreacher.

Standaard wordt de CE gekeurde Seabreacher voorzien van 300PK en is makkelijk te traileren. De kosten variëren van 100.000 tot 150.000 euro.

De Seabracher is tijdens de HISWA te water te bezichtigen op standnummer C20 – T12-B. Bezoekers en pers zijn van harte welkom om een vaartocht in de Seabreacher te maken (prijs voor bezoekers op aanvraag).

www.skyshark.nl

Voor meer informatie over de Seabreacher kunt u contact opnemen met Jurg van der Vlies op 06-51004564.

Voor meer informatie over de HISWA te water kunt u contact opnemen met HMM Exhibitions BV: Jessica Seijsener-Zandbergen, Marketing- en Communicatiemanager HISWA te water: j.seijsener@hiswa.nl, of telefonisch via 020-705 14 60 of 06 51 50 3662 of via pers@hiswa.nl.

Accreditatie
Accreditatie vindt plaats tijdens de beurs. Op vertoon van een geldige perslegitimatie of publicatie met uw naam als redacteur in het colofon, krijgt u gratis toegang tot de beurs. Meldt u zich s.v.p. bij de informatiebalie bij de entree.

Accreditatie radio- en televisieverslaggevers Radioverslaggevers en cameraploegen dienen zich van te voren aan te melden bij Jessica Seijsener-Zandbergen, 020 705 14 60 pers@hiswa.nl. Zo kunnen wij er zorg voor dragen dat u met uw auto tot het beursterrein wordt toegelaten om apparatuur uit te laden.