Na 6 jaar rond de wereld te hebben gezeild komen Joshua en zijn vriendin Katia officieel terug tijdens de HISWA te water, waar familie, vrienden en volgers hen opwachten voor een emotioneel weerzien. U bent van harte uitgenodigd om dit bijzondere moment bij te wonen.

Dinsdag 29 augustus 11 uur, standnummer G17

Hun verhaal is zondermeer bijzonder. In 2011 na zijn Rechtenstudie, vertrok Joshua met zijn zeiljacht Hope en zeilde de wereld in om die met eigen ogen te zien en te ervaren. Op de Kaapverdische eilanden ontmoette hij Katia. Het stel werd verliefd en zeilde samen verder de horizon achterna. Tijdens deze wereldreis schreven ze voor diverse media en maakten blogs en vlogs. Ze voeren diep de Amazone in, woonden met traditionele eilandgemeenschappen in de Stille Oceaan en voeren door “Pirate Alley” vlak langs Somalië en Jemen.

Na zes jaar komen ze nu eindelijk terug naar Nederland. Joshua schreef er een boek over, Op Reis met de Hope, en krijgt bij aankomst het eerste exemplaar uitgereikt.

UITNODIGING
U bent van harte uitgenodigd om bij dit bijzondere moment aanwezig te zijn. Joshua en Katia blijven de hele week op de HISWA te water om hun avonturen te delen met bezoekers. Standnummer G17.

Persfoto’s beschikbaar op aanvraag.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met HMM Exhibitions BV: Jessica Seijsener-Zandbergen, Marketing- en Communicatiemanager HISWA te water: j.seijsener@hiswa.nl, of telefonisch via 020-705 14 60 of 06 51 50 3662 of via pers@hiswa.nl.

Accreditatie
Accreditatie vindt plaats tijdens de beurs. Op vertoon van een geldige perslegitimatie of publicatie met uw naam als redacteur in het colofon, krijgt u gratis toegang tot de beurs. Meldt u zich s.v.p. bij de informatiebalie bij de entree.

Accreditatie radio- en televisieverslaggevers
Radioverslaggevers en cameraploegen dienen zich van te voren aan te melden bij Jessica Seijsener-Zandbergen, 020 705 14 60 pers@hiswa.nl. Zo kunnen wij er zorg voor dragen dat u met uw auto tot het beursterrein wordt toegelaten om apparatuur uit te laden.