• /

Het Amerikaanse bedrijf Innespace richt zich al vanaf 1997 op de bouw van een speciale indoor powerboat de Seabreacher. Het is een krachtige 2-persoons motorboot die snelheden kan bereiken tot 100 killometer/uur, uit het water kan springen als een dolfijn en korte tijd onder water kan duiken waarbij je als inzittende gewoon droog blijft.

De Seabreacher is US coast guard gekeurd en aan het begin van 2017 CE gekeurd, en mag er mee gevaren worden in in Europa. De kans dat ook jij binnenkort oog in oog staat met deze snelle boot wordt realiteit. De Seabreacher is een compleet nieuwe sensatie in Nederland en de ons omliggende landen. Onder de naam SkyShark is het mogelijk om individuele ritten of demonstraties te boeken op diverse locaties.

Testen als geluid en drijfvermogen bij volgelopen boot zijn uitvoerig getest door de fabrikant en keurings instatnties. De Seabreacher is een zelf richtende boot en komt altijd met zijn cockpit boven drijven welke bestuurders fout je er ook mee maakt.

De eerste Seabreacher zal medio september in Nederland geintroduceerd worden. Standaard wordt de EU Seabreacher voorzien van 300PK en is makkelijk te traileren.

Specificaties:

Types: X-Y-Z