Volkszangers én watersporters Wolter Kroes en Frans Duijts gaan met elkaar de strijd aan te op het water. Tijdens het NK manoeuvreren dat tijdens de HISWA te water van 29 augustus tot en met 3 september in de Amsterdam Marina georganiseerd wordt zullen de zangers moeten manoeuvreren, slalommen en zo snel mogelijk naar de overkant moeten varen. Wie van de bootbezitters de beste schipper is zal de strijd uitwijzen.

Uitnodiging
Wij nodigen u graag uit om aanwezig te zijn bij de officiële opening van de HISWA te water op 29 augustus om 12.00 uur, standnummer D25

Het NK manoeuvreren is een van de activiteiten die de watersportbeurs rijk is. De hele week kunnen bezoekers het tegen elkaar opnemen. Dagelijks worden prijzen uitgereikt en de weekwinnaar gaat naar huis met een vliegles voor drie personen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met HMM Exhibitions BV: Jessica Seijsener-Zandbergen, Marketing- en Communicatiemanager HISWA te water: j.seijsener@hiswa.nl, of telefonisch via 020-705 14 60 of 06 51 50 3662 of via pers@hiswa.nl.

Accreditatie
Accreditatie vindt plaats tijdens de beurs. Op vertoon van een geldige perslegitimatie of publicatie met uw naam als redacteur in het colofon, krijgt u gratis toegang tot de beurs. Meldt u zich s.v.p. bij de informatiebalie bij de entree.

Accreditatie radio- en televisieverslaggevers
Radioverslaggevers en cameraploegen dienen zich van te voren aan te melden bij Jessica Seijsener-Zandbergen, 020 705 14 60 pers@hiswa.nl. Zo kunnen wij er zorg voor dragen dat u met uw auto tot het beursterrein wordt toegelaten om apparatuur uit te laden.