Overname versterkt de marktpositie van Prins Watersport op de Nederlandse markt van luxe, snel varende sloepen en tenders.

Prins Watersport in Nijkerk heeft met ingang van 1 augustus 2017 alle activiteiten van Waterspoor overgenomen. Waterspoor is al 15 jaar producent van hoogwaardige, luxe sloepen en tenders. Waterspoor heeft in die jaren een zeer betrouwbare naam opgebouwd.

De overname van het Friese bedrijf past in de groeistrategie van Prins Watersport. Met de overname van Waterspoor bouwt Prins Watersport haar positie in de watersportbranche verder uit.

Dirk-Jan Visser en Rainaldo Prins, directeuren van Prins Watersport: “ Waterspoor is in alle opzichten een toevoeging aan ons bedrijf. Het geeft toegang tot het hogere segment van luxe sloepen en tenders en is een aanvulling op ons toch al mooie aanbod. Wij zullen de kwaliteit van deze sloepen en tenders op hoog niveau houden en zeer zorgvuldig in de Nederlandse markt plaatsen, dit met medewerking van enkele gerenommeerde dealers.’’

Uiteraard is Prins Watersport aanwezig tijdens de komende Hiswa te Water van 29 augustus tot en met 3 september 2017. Wij zullen dan ook het merk Waterspoor vertegenwoordigen.

De volgende modellen presenteren wij graag aan u:
Waterspoor 711, Waterspoor 808 Open, Primeur 610, Primeur 700, Primeur 710
U bent van harte welkom op stand nummer H01.