Beschermen van je huid tegen de schadelijke effecten van de zon is het hele jaar door onmisbaar. UV-straling is er namelijk vrijwel élke dag, dat geldt ook voor bewolkte dagen. Op het water moet je je nóg beter beschermen tegen de zon, omdat het water de UV-stralen reflecteert. Het insmeren met zonnebrand is vaak vervelend. Maar dat is vanaf nu verleden tijd met Sunday Brush, de nieuwe manier van zonbescherming in poedervorm.

UV stralen zorgen voor verbranding van de huid (UVB) en voor vroegtijdige huidveroudering (UVA). Sunday Brush biedt bescherming tegen de beide UVA en UVB stralen. Poeder in plaats van crème Sunday Brush is een mineraal poeder met een hoge beschermingsfactor van SPF50 en heeft een groot voordeel, dat er voor de bescherming van de huid tegen UV-straling niet meer gesmeerd hoeft te worden met vette crèmes of lotions. In plaats daarvan breng je snel en vooral moeiteloos, zonder plakkerig of vettig huidgevoel, een zonbeschermende poederlaag aan met behulp van de zelfdoserende brush.

Actieve ingrediënten
Er zijn twee actieve ingrediënten in Sunday Brush, die de huid beschermen tegen UV-stralen: titaniumdioxide en zinkoxide. Titaniumdioxide werkt als een effectieve, natuurlijke weerkaatser van UV-stralen en biedt op die manier bescherming tegen UVA- en UVB-stralen. Zinkoxide beschermt de huid zeer krachtig tegen zowel UVA- als UVB-straling en wordt daarom
een breedspectrum zonbeschermer genoemd. Dit natuurlijke ingrediënt heeft tevens antibacteriële eigenschappen.

Ideaal voor watersporters
De samenstelling van Sunday Brush bevat uitsluitend 100% natuurlijke mineralen zonder chemische toevoegingen en is daarmee uniek in de wereld. Het voordeel van het poeder is dat het op je huid blijft liggen en er niet intrekt. Dit is beter voor je huid én je gezondheid. Bovendien is het poeder zeer waterafstotend en dus ideaal voor watersporters. Voor wie is Sunday Brush geschikt?Sunday Brush is geschikt voor elk huidtype, ook voor de gevoelige huid en voor zowel vrouwen, mannen als kinderen vanaf 6 maanden. Het zonbeschermingspoeder is ontwikkeld voor iedereen die zijn of haar gezicht, hals en nek het hele jaar door op een 100% natuurlijke manier wil beschermen tegen de schadelijke gevolgen van blootstelling aan de zon, zoals huidverbranding en vroegtijdige huidveroudering.

Goed voor de huid én ons milieu, verkrijgbaar in drie natuurlijke huidtinten Sunday Brush is verkrijgbaar in drie natuurlijke huidtinten: fair, medium en tan. De samenstelling van Sunday Brush is dermatologisch getest, eco- en diervriendelijk. De 100% formule is vrij van nanodeeltjes en is zelfs geschikt voor de meest gevoelige huidtypes. De 5 belangrijkste gebruiksvoordelen van Sunday Brush:

- Niet meer smeren
- Makkelijk in gebruik
- Geen vettig gezicht
- Lange houdbaarheidsdatum
- Werkt direct

Distributie, meer informatie & verkoopprijs:
Sunday Brush wordt op de Nederlandse markt gebracht door Nxt Cosmetics BV uit Beers.
Sunday Brush is voor € 49,95 in drie verschillende natuurlijke tinten te bestellen via de website: www.sundaybrush.com